دلیل 1 ۔ محی الدین ابن عربی رح اور امکان نبوت و تردید عقیدہ ختم نبوت
حضرت محی الدین ابن عربیؒ فرماتے ہیں:۔
ان النبوۃ التی انقطعت بوجود رسول اللہ صلعم انما ھی النبوۃ التشریح لا مقامھا فلا شرع یکون ناسخا لشرعہٖ صلعم و لا یزید فی شرعہٖ حکما اخر و ھذا معی قولہٖ صلعم ان الرسالۃ والنبوۃ قد انقطعت...
چھٹی حدیث ۔ ابوبکر افضل ھذہ الامۃ الا ان یکون نبی ۔ کنوز الحقائق
آنحضرت صلی اﷲ علیہ وسلم نے فرمایا: اَبُوْبَکْرٍ اَفْضَلُ ھٰذِہِ الْاُمَّۃِ اِلَّا اَنْ یَکُوْنَ نَبِیٌّ (کنوز الحقائق فی حدیث خیر الخلائق از امام عبد الرؤف مناوی ؒ صفحہ ۴ بار اوّل ۱۹۳۰ء مطبوع گیلانی سٹیم پریس لاہور) کہ ابوبکرؓ اس...
پانچویں حدیث ۔ فیرغب نبی اللہ عیسی و اصحابہٗ ۔ اور حدیث امامکم منکم ۔ صحیح مسلم
پانچویں حدیث:۔ فَیَرْغَبُ نَبِیُّ اللّٰہِ عِیْسٰی وَ اَصْحَابُہٗ (مسلم کتاب الفتن باب صفت الدجال) آنے والے مسیح کو نبی اﷲ قرار دیا ہے، پہلا مسیح فوت ہو چکا اور اس کا حلیہ آنے والے مسیح کے حلیے سے مختلف ہے لہٰذا یہ...
چوتھی حدیث ۔ و عن جابر بن عبد اللہ مرفوعا لو عاش ابراہیم لکان نبیا
وَ عَنْ جَابِرٍ بْنُ عَبْدِ اللّٰہِ مَرْفُوْعًا لَوْ عَاشَ اِبْرَاہِیْمُ لَکَانَ نَبِیًّا۔
(تاریخ ابن عساکر جلد ۱ صفحہ ۲۹۵ مطبوعہ دار المسیرۃ بیروت) نیز الفتاوی الحدیثیہ مصنفہ امام ابن حجر الہیثمی صفحہ ۱۵۰ مطبوعہ مصر)
تیسری حدیث ۔ وروی البیھقی بسندہٖ الی ابن عباس انہٗ لما مات ابراہیم ابن النبی صلی اللہ علیہ وسلم قال ان لہٗ مرضعا فی الجنۃ تتم رضاعہٗ و لو عاش لکان صدیقا نبیا
وَرَوَیَ الْبَیْھَقِیْ بِسَنَدِہٖ اِلٰی ابْنِ عَبَّاسٍ اِنَّہٗ لَمَّا مَاتَ اِبْرَاہِیْمُ ابْنُ النَّبِیِّ صَلَّی اللّٰہُ عَلَیْہِ...
دوسری حدیث ۔ و قد روی من حدیث انس بن مالک قال لو بقی یعنی ابراہیم ابن النبی صلی اللہ علیہ و الہٖ وسلم لکان نبیا و لکن لم یبق لان نبیکم اخر الانبیآء
علامہ قسطلانی نے حضرت انس بن مالک سے ایک روایت نقل کی ہے وَ قَدْ رُوِیَ مِنْ حَدِیْثِ اَنْسِ بْنِ مَالِکَ قَالَ لَوْ بَقِیَ یَعْنِیْ اِبْرَاہِیْمُ...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.